En god angriber slår til, når muligheden byder sig.
Det samme gør en god entreprenør, og for Aarsleff er det blevet en del af koncernens dna at identificere og lukrere på nichemarkeder, der bobler frem i en kortere årrække, for derefter at trække sig igen, når betingelserne ikke længere er der.
- Der er den almindelige, nogenlunde stabile udv...
Aarsleff jagter den næste guldåre
Koncernen skal være gearet til at reagere på potentielle nye markeder, fremhæver adm. koncerndirektør Jesper Kristian Jacobsen, der afløste Ebbe Malte Iversen som topchef for landets største bygge- og anlægskoncern for et år siden
Evnen til at gribe nye mulig-heder er en af årsagerne til Aarsleffs succes, mener Jesper Kristian Jacobsen. Fra 2007/08 til 2017/18 er omsætningen vokset fra 5,3 mia. kr. til 12,1 mia. kr. I 2018/19 ser den ud til at runde 13 mia. kr. (Foto: Per Aarsleff A/S)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement