En større omlægning af distributionen samt et forstærket fokus på salg til lokale håndværkere har været en succes for byggekæden Optimera.
- De seneste to kvartaler er antallet af mindre og lokale håndværker-kunder steget, og salget er øget mærkbart og mere end branchen generelt, siger Peter Møller, der er adm. direktør i Optimera-ejeren Saint-G...
Ny strategi en succes for Optimera
Byggevarekæden Optimera har brugt de seneste 12 måneder på at implementere ny strategi, hvor blandt andet distributionen er blevet ændret
3
Billeder
Peter Møller kom til som adm. direktør i Saint-Gobain Distribution Denmark i januar i år. Den franske koncern ejer blandt andet Optimera og Brødrene Dahl i Danmark (Foto: John Ehbrecht)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement