23948sdkhjf

Byggeorganisationer er ikke overraskede over resultat

Der skal flere ændringer til, før Københavns Kommunes byggesagsbehandling bliver bedre, lyder det
Ærgerligt, nedslående og et ikke overraskende resultat.

Sådan lyder et par af reaktionerne ovenpå Københavns Kommunes nye kundetilfredsundersøgelse, der viser, at kommunen - trods flere tiltag - ikke er lykkes med at løfte tilfredsheden væsentligt efter et skidt resultat i 2015.

I 2017 er 39 procent utilfredse. I 2015 var det 42 procent.

-...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11