Stemas får topkarakter for Yanmar-service
Værksteds- og servicefolkene hos Stemas A/S har haft noget at leve op til efter sidste års kåring som Europas bedste forhandler til Yanmar-service på Bauma i München. Det har service-teamet så gjort.
Den japanske maskinproducent har netop afleveret karakterbog til forhandlerne rundt om i Europa. Og servicechef Henrik Bach Jensen og hans mandskab har intet at få røde ører over.
- Yanmar har konkluderet, at Stemas har gjort sig fortjent til prædikatet Yanmar Premium Dealer. Det er øverste karaktertrin, og så er det jo vanskeligt at ønske mere. Vi har fået den bedste tænkelige evaluering af hele vores serviceorganisation og måden, vi gør tingene på. Den giver anledning til meget ranke rygge hele vejen rundt fra værksted til servicevogne og reservedelsafdelingen, konstaterer en stolt Henrik Bach Jensen.
Syv kriterier
Karaktergivningen sker på baggrund af syv kriterier, som Yanmar vurderer forhandlernes serviceorganisation efter. Det handler blandt andet om uddannelse af mekanikere og montører, værktøjerne til diagnosticering på maskinerne, værksteders og servicevognes opbygning, system og orden. Også behandling af reklamationer fra kunder og administrationen af reservedelssalget tæller højt.
- Overordnet falder vores evaluering meget i tråd med de flotte ord, vi modtog, da vi på Bauma blev den første modtager af Yanmars nye service-pris. Så jeg kan kun være rigtig godt tilfreds med, at vi nu har dokumentation for, at vi holder niveauet, siger servicechef Henrik Bach Jensen hos Stemas.
Sigh