I 2015 viste en kundetilfredshedsundersøgelse, at 42 procent af byggesagskunderne i København var utilfredse med kommunens sagsbehandling.
Som reaktion herpå har Teknik- og Miljøforvaltningen iværksat en række tiltag for at forbedre service og sagsbehandlingen, og nu skal en ny planlagt tilfredshedsundersøgelse vise, om tiltagene har virket.
...
København genundersøger tilfredshed med byggesager
En ny kundetilfredshedsundersøgelse skal vise, om tiltag på byggesagsområdet i Københavns Kommune har hjulpet efter dårligt tilfredshedsresultat i 2015
Trods flere tiltag er Københavns Kommune ikke sikker på, at de har nået målet om, at andelen af utilfredse byggesagskunder skal reduceres fra 42 procent i 2015 til højest 20 procent i 2017. (Foto: Colourbox)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement