23948sdkhjf

København genundersøger tilfredshed med byggesager

En ny kundetilfredshedsundersøgelse skal vise, om tiltag på byggesagsområdet i Københavns Kommune har hjulpet efter dårligt tilfredshedsresultat i 2015
I 2015 viste en kundetilfredshedsundersøgelse, at 42 procent af byggesagskunderne i København var utilfredse med kommunens sagsbehandling.

Som reaktion herpå har Teknik- og Miljøforvaltningen iværksat en række tiltag for at forbedre service og sagsbehandlingen, og nu skal en ny planlagt tilfredshedsundersøgelse vise, om tiltagene har virket.

...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125