23948sdkhjf

Traditionel markedsføring lever i bedste velgående

Når landets små og mellemstore virksomheder skal markedsføre sig, holder de fast i de traditionelle værktøjer, viser analyse
For små og mellemstore virksomheder er det fortsat de klassiske markedsføringsværktøjer som mund-til-mund-anbefalinger, messer og mailkampagner, der anvendes mest.

Det viser en analyse fra Eniro Danmark.

Flere end 600 danske virksomhedsledere - heraf cirka 50 i byggeriet - har deltaget i analysen, og resultaterne viser, at godt fire ud af 10 ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125