Grønne løsninger fører til navneskifte
KH Nordtherm tager navn efter moderselskabet og heddernu Klimadan
Det sker som led i en ny, grøn strategi, hvor virksomheden vil bruge flere kræfter på kerneproduktet, de klimavenlige varmepumper som for eksempel jordvarmeanlæg og luft/vand-anlæg.
- Vi vil gerne være endnu bedre til at gøre en grøn forskel for vores kunder. Vi kalder det nye tiltag for Green Impact Strategy", og formålet er at fremhæve vores grønne løsninger og bruge endnu flere ressourcer på det, vi er bedst til, nemlig effektive varmepumper, fortæller salgs- og marketingchef Mike Overgaard fra Klimadan.
Tydeliggøre fokus
KH nordtherms nye navn er ikke helt ukendt for virksomhedens kunder. Klimadan er nemlig navnet på det aktieselskab, som ejer KH nordtherm.
- Den grønne profil bliver ikke afspejlet godt nok i vores nuværende navn. Derfor har vi valgt at markere vores nye Green Impact Strategy ved at skifte navn til Klimadan, så vi tydeliggør det klimavenlige fokus for vores kunder, uden at skulle opbygge et helt nyt brand, siger Mike Overgaard.
Klimadan har i mere end 32 år leveret effektive varmepumper til jordvarmeanlæg, der leveres til både private og erhverv.