Isolering er stadig langt det vigtigste forretningsområde for Rockwool med hovedkontor i Hedehusene. Cirka 70 pct. af salget er isoleringsmaterialer i stenuld til renoveringer og nybyggerier, men virksomheden har skruet op for investeringerne i forskning og udvikling - og dermed også udviklingen af nye anvendelsesmuligheder af stenuld.
Et af de n...
Rockwool skruer op for innovationen
Isolering har dog stadig det største potentiale, vurderer aktieeanalytiker
– Når vi innoverer vores produkter, så bliver de bedre, vi sælger mere og får en bedre pris. Men man kan ikke direkte gøre effekten op i tal, siger adm. direktør Jens Birgersson fra Rockwool. (Foto John Ehbrecht)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement