23948sdkhjf

Græsset skal altid være grønnere

J. Jensen-koncernen mener, at der er et stort marked i Norden for en entreprenør, der kan levere hele paletten
Direktør Kim Østergaard fra J. Jensen Fodboldbaner mener, at det er værd at gå efter hele det nordiske marked for anlæg af fodboldbaner.

Firmaet regner med at nå en omsætning på området, i størrelsesordenen 40-50 mio. kroner i det første år. Kim Østergaard er dog forsigtig med at spå om fremtiden:

- Det er svært at sige, men Sverige ved vi er...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111