23948sdkhjf

Midtjysk husbygger vil ikke konkurrere på prisen

Når hjertet banker for arkitekttegnede funkisvillaer, fungerer det ikke at sælge huse fra samlebånd, mener Skanlux-topchef.
Hvordan opererer man som virksomhed i et svagt voksende marked, hvor de største aktører æder andele, og nye konkurrenter kommer til med anselige ambitioner?

Hos Skanlux-koncernen, der blandt andet bygger helårs- og fritidshuse, har svaret været fokuseret differentiering.

Det er et konkurrencestrategisk udtryk, som adm. direktør Bjørn Krogh An...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125