Hvordan opererer man som virksomhed i et svagt voksende marked, hvor de største aktører æder andele, og nye konkurrenter kommer til med anselige ambitioner?
Hos Skanlux-koncernen, der blandt andet bygger helårs- og fritidshuse, har svaret været fokuseret differentiering.
Det er et konkurrencestrategisk udtryk, som adm. direktør Bjørn Krogh An...
Midtjysk husbygger vil ikke konkurrere på prisen
Når hjertet banker for arkitekttegnede funkisvillaer, fungerer det ikke at sælge huse fra samlebånd, mener Skanlux-topchef.
2
Billeder
- Vi har valgt at satse på det minimalistiske og på det individuelle, fordi det er det, vi brænder for. Og fordi det er der, vi ser en mulighed for at gøre en forskel i et marked, der har virkelig mange aktører, siger Skanlux’ adm. direktør Bjørn Krogh Andersen. (PR-foto)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement