23948sdkhjf

Mere rådgivning på flere platforme

Cembrit har flere salgskanaler og oplever stigende efterspørgsel på rådgivning
Der er flere salgskanaler involveret, når Cembrit sælger sine tag- og facadeløsninger. Kunderne omfatter håndværksmestre, arkitekter og ingeniører, og den primære salgskanal er trælasterne, hvor kunderne kommer.

Men der er også en projektdel, hvor Cembrit har en afdeling, der arbejder med rådgivning i forhold til samlede projekter.

”Mange byggerier er jo ret komplekse, og det er en større opgave for eksempelvis en entreprenør eller håndværksvirksomhed at skrue et tilbud sammen på et større projekt. Samtidig er kompleksiteten i produkterne jo steget, og der er krav til dokumentation og specifikationer med videre. Det skal der tages hånd om, og det gør vi naturligvis også, og vi sidder meget gerne med, når der er opstart på byggepladsen. På den måde kan vi bedre tilrettelægge arbejdet i den fase, hvor vi skal levere varen”, siger Mogens fisker, adm. direktør i Cembrit, der leverer tag- og facadeløsninger i fibercement.

”Kravene til specifikation af produktet kræver i dag mere kommunikation, fordi der er flere krav til præcision med videre. Vi vil gerne være så tæt på vore kunder som muligt for at kende deres behov, og for at vi kan lære, hvordan vi kan servicere dem bedst muligt”, siger Cembrit-direktøren.

Det kommende år er der et par klart definerede opgaver, der skal løses. Produktionen i Ungarn skal op at køre, og firmaets nye produkt kaldet ”Toscana” skal for alvor kommunikeres ud.

”Det bliver et spændende år, og det bliver især spændende at se, hvordan konjunkturerne udvikler sig”, siger Mogens Fisker.

Læs også: " Flad organisation giver tættere kundekontakt ".
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111