23948sdkhjf

Højesteret stadfæster dom

Papiruld Danmark må hverken markedsføre sit produkt som ’miljørigtigt’ eller ligeså brandsikkert som stenuld. Det er konklusionen efter, at Højesteret torsdag har stadfæstet en tidligere dom fra Sø- og Handelsretten i en sag mellem Rockwool Danmark og Papiruld Danmark om vildledende markedsføring.

”Vi er tilfredse med, at Højesteret nu har pålagt Papiruld Danmark at stoppe deres vildledende markedsføring. Vi håber, at dommen kan være med til at sætte en stopper for den udokumenterede markedsføring, der i de seneste år har præget dele af isoleringsbranchen”, siger Lars Hørberg, marketingdirektør i Rockwool, i en pressemeddelelse om dommen.

Papiruld Danmarks direktør Claus Skov siger, at man vil analysere dommen nøje.
Læs mere om: dom
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127