23948sdkhjf

Kloakvirksomheder tøver med indmeldelse

Kloakvirksomheder vil være sikre, at det kan betale sig at melde sig ind i KTVI fra dag et
Nogle kloakvirksomheder har været lidt tøvende med at melde sig ind i Kloakmestrenes TV-Inspektion (KTVI).

De har ofte ønsket sikkerhed for, at det nu også kunne betale sig fra dag ét.

”Det kan vi jo naturligvis ikke garantere, men det er min vurdering, at vi som branche må gå forrest for at vise, hvor gode TV-inspektioner vi kan levere, når der ofres ressourcer på uddannelse og kvalitetssikring, siger formanden for KTVI, Søren Christensen.

Han er af den opfattelse, at branchen og virksomhederne selv skal investere i fremtiden og sætte overliggeren for kvalitet og troværdighed højt. Så skal efterspørgslen og den ekstra indtjening nok komme, mener formanden.

Netop for at hverve nye medlemmer søsætter foreningen ny en ny hvervekampagne

Sammen med den nye kampagne præsenterer KTVI også sit nye logo, der fremover kan benyttes af KTVI medlemmer i markedsføringen af certificerede kloak TV-inspektioner.

- Vi synes det nu er det helt rigtige tidspunkt også at friske lidt op på den måde vi præsenterer os overfor vores omverden. Derfor har vi fået designet et nyt logo, som både gamle og nye KTVI medlemmer kan bruge til at synliggøre, at de udfører højkvalitets kloak TV-inspektioner, siger Søren Christensen.

brahe

Kampagnen
Med den kommende kampagne, der kører i resten af 2015, ønsker Kloakmestrenes TV-Inspektion større opmærksomhed på certificeret TV-inspektion. Kampagnen omfatter blandt andet en direct mail-kampagne til autoriserede kloakmestre i de kommende uger og deltagelse på Rørcenterdagene 2015 på Teknologisk Institut i juni.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094