23948sdkhjf

Kampagne er i luften

Dansk Byggeri søsatte i går en ny kampagne for Byg Garanti. Forrige var en succes
Dansk Byggeri gennemførte sidste år den hidtil største kampagne for Byg Garanti-ordningen, og den var så stor en succes, at 76 procent af de personer, som kender til Byg Garant, nu foretrækker håndværkere, der er dækket af Byg Garanti.

Nu gentager Dansk Byggeri succesen for at opnå et endnu bedre kendskab til Byg Garanti blandt boligejerne. I går startede en ny runde med reklamefilm på TV2 og TV2 Charlie, og som noget nyt kører der også radiospots i landets lokalradioer.

- For at nå målgruppen i hele landet og for at komme igennem med budskabet skal vi være bredt til stede i massemedierne. Derfor har vi i år valgt at udbygge kampagnen med landsdækkende radioreklamer, fordi vi på den måde når endnu bredere ud til målgruppen og opnår en større effekt, idet de forskellige medier supplerer hinanden, siger kommunikationschef Inger Petersen Thalund fra Dansk Byggeri.

Støt op

Organisationen opfordrer sine medlemsvirksomheder med boligejere som kunder til at støtte kampagnen ved for eksempel at sætte Byg Garanti-streamers på deres biler og benytte logoet på hjemmesider, tøj, brevpapir og lignende for at opnå størst mulig effekt af kampagnen.

Samtidig har virksomhederne mulighed for at lægge bannerannoncer og tv-reklamen på deres egen hjemmeside.

Kampagnen løber hele april måned og igen til efteråret.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093