23948sdkhjf

Tilbud skal gøres effektive

Dansk Håndværk er nu sammen med Håndværksrådet gået i gang med at undersøge, hvor lang tid og hvor mange penge, håndværksvirksomheder typisk bruger på at lave et tilbud.

- Vi kan se, at det tager forholdsmæssigt lang tid. Først med telefonisk kontakt, en køretur til kunden, vurdering af arbejdet, materialevalg, udarbejdelse af tilbud og eventuelle tilretninger, når kunden ser forslaget. Først da er en ordre med lidt held hjemme. Så det er klart, at der er en nedre grænse for, hvornår det overhovedet kan betale sig. Derfor er det vigtigt at skabe en arbejdsgang, der gør tilbudsgivning mest mulig effektiv, forklarer Morten Frihagen, der leder Dansk Håndværks sekretariat i en pressemeddelelse.

Resultaterne vil foreligge engang i det nye år.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094