23948sdkhjf

Femern-fartøj er blandt verdens mest komplicerede og skal lægge fundamentet ultrapræcist

Det specielle fartøj er bygget til at etablere grus og sten på havbunden under selve tunnelen 
Da det er første gang i verdenshistorien, at der skal bygges en 18 km lang sænketunnel, kræver det specialfartøjer.

Det har hovedentreprenøren, Femern Link Contractors (FLC), fået designet og bygget til den del af arbejdet på Femern-Bælt forbindelsen, som foregår til søs. Et af fartøjerne bliver kaldt en Multi Purpose Pontoon og er blevet navngive...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125