Ønsker du målrettet og relevant trafik på dit website?
Vi kan ikke komme udenom, at Ads er et af de mest effektive marketingstrategier, og det er også grunden til, at du bør tænke Ads ind i din markedsføring forholdsvis tidligt.
Uanset hvor stor eller lille din virksomhed er, er det en fordel at styrke tilstedeværelsen online – og det er lige præcis dét, som Google Ads Annoncering kan. Når du arbejder med Ads, når du ud til de brugere, som søger efter dit brand eller produkt. Med andre ord, har du altså på forhånd et klart signal om, at brugeren er interesseret i din virksomhed.
Hvilke annonceringsplatforme findes der i Ads?
Google Ads er ikke bare Google Ads. Der findes en lang række annonceringsplatforme, som hører under Google Ads – og vi vil gennemgå et lille udvalg her.
Google Søgenetværk
Søgenetværket bliver aktiveret, når en bruger skriver de ord, der fremgår i annoncen. Annoncerne kan vises på websites, der danner et partnerskab med Google – det kan for eksempel være Maps eller billeder.
Google Shopping
Google Shopping lægger op til et hurtigt salg. Her får du nemlig mulighed for at vise dit produkt i toppen af brugerens søgning – og produktet kommer naturligvis direkte fra dit website. På den måde får brugeren et billede, et navn og en pris uden at klikke sig videre først.
Google Remarketing
Oplever du mange besøgende på dit website, som ikke så ofte køber noget eller efterlader varerne i kurven? Her er Remarketing et effektivt værktøj, som kan hjælpe dig med at vise disse kunder en intensiveret mængde af annoncer. Ved at besøge dit website, har brugerne allerede stiftet bekendtskab med dit brand, og derfor er det lettere at ramme dem igen.
Alliér dig med et professionelt team!
Selvom Google Ads kort fortalt lyder simpelt, så er der meget mere i det end blot at opsætte en annonce. Alle ønsker de bedst mulige resultater og for at få dem, er det en kæmpe fordel, at du allierer dig med en virksomhed med et team, der er specialiserede i Google Ads Annoncering.
Et specialiseret team ofrer sin tid, ekspertviden og kreativitet til at opsætte de helt rigtige kampagner. Derudover kan du altså også få den bedste vejledning i, hvordan du bør spendere dine Ads annonceringskroner, så du får mest muligt ud af det.