23948sdkhjf

Sådan driver du en succesfuld virksomhed

Sådan driver du en succesfuld virksomhed Der kan være mange penge i at drive en virksomhed. Af lige netop denne grund er der også flere og flere som vælger at kaste sig ud i projektet.

Dog kan en virksomhed også være forbundet med en risiko, idet det ikke er garanteret at den vil blive succesfuld. Læs mere om hvordan du driver en succesfuld virksomhed her.

Lav løbende kundetilfredshedsundersøgelser
For alle virksomheder er kunderne altid i centrum. Det er kunderne som giver virksomheden penge, og derfor er det også dem du hele tiden bør stræbe efter at tilfredsstille. For at sikre at jeres kunder som udgangspunkt er tilfredse, kan det være en god ide at lave kundetilfredshedsundersøgelser jævnligt.

Her bør i specifikt overveje om I ønsker at lave en kvalitativ eller kvantitativ undersøgelse. Under en kvalitativ undersøgelse ser I på de dybere grunde til hvorfor jeres kunder er tilfredse eller ej, denne undersøgelse er ofte mere uddybende og bør ikke sendes til for mange kunder. Ønsker I blot af danne jer et overblik over den overordnet tilfredshed vil I i højere grad kunne gavne af at sende en kvantitativ undersøgelse ud til så mange som muligt. 

Tænk over indretningen af jeres kontorlokaler
For nogle kan dette måske lyde lidt skørt, men faktisk spiller indretningen af jeres kontorlokaler en stor rolle når jeres kunder danner sig et førstehåndsindtryk af jeres virksomhed.

Af lige netop denne årsag er det vigtigt at I sørger for at jeres lokaler som udgangspunkt virker moderne og professionelle. Du kan finde moderne møbler hos en lang række forskellige virksomheder såsom fx Herstal, find moderne lamper fra Herstal her. Et godt råd er også at prøve at have en rød tråd i indretningen, det vil sige at I ikke bør gøre brug af alt for mange forskellige farver, idet dette hurtigt virke kaotisk.

Vær smart omkring hvor I markedsfører jer
Et andet fokuspunkt for langt de fleste virksomheder, bør også være at minimere deres udgifter. Dette kan I blandt andet gøre ved at tænke over at markedsføre jer selv billigere og mere effektivt.

Mange virksomheder vælger stadig fx at gøre brug af aviser reklamer og tv-annoncer. Disse to løsninger er ofte dyrere og uspecifikke. I stedet bør din virksomhed overveje at gøre brug af de sociale medier. Her kan I for meget få penge målrette jeres annoncer til jeres klientel, samtidigt med at I faktisk sparer penge på jeres udgifter.

 

Send til en kollega

0.047