23948sdkhjf
Del siden
Kursus

Solibri Office Avanceret

I alt DKK 3.900 ekskl. moms
Periode(r)
Løbende optagelse

Solibri Office Avanceret kursus, er overbygningen til Solibri Grundkursus. Med udgangspunkt i dit eget projekt får du en unik mulighed at komme flyvende fra start med kvalitetssikring og issue management. På kurset lærer du, hvordan man opsætter og formulerer egne regelsæt, herunder avanceret regelbrug. Mini workshop med ”issue management” for håndtering af fejl indgår også på kurset.

Kursusindhold for Solibri Office Avanceret:

  • Opsæt dit eget projekt i Solibri Office
  • Lær at formulere egne regelsæt på baggrund af IKT-aftaler
  • Forstå avanceret brug af regler
  • Lær hvordan du samarbejder og læser fejl på tværs af faggrupper
  • Opsæt fejlrapporter
  • Håndter Issue Management og prioritering af fejlrapporter
  • Lær kommunikation mellem BIM-platforme og faggrupper
  • Opsæt og få ”hands-on” med funktioner i BCF Managers
  • Administrer og styr de forskellige roller og remote work

Forudsætninger
Gennemført Solibri Grundkursus.

Målgruppe
Bygherre, fagrådgivere og entreprenør, herunder; IKT-ansvarlig, BIM manager, BIM koordinator, Projektleder, Arkitekt, Ingeniør og Bygningskonstruktør.
 
Længde
1 dag.

Yderligere spørgsmål
Du er meget velkommen til at kontakte os på telefon 70 10 71 10, hvis du har spørgsmål. Det kan være ved specielle ønsker i forbindelse med kurset, eller hvis I er en større gruppe, som ønsker kursus på andre dage end angivet.

Symetri A/S
Robert Jacobsens Vej 70. 1.
2300 København S
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK13737436

Kontaktperson

Jeanett Brøsch
Customer Development Manager
+45 40 77 74 78 jeanett.brosch@symetri.com

Undervisningsadresse

Symetri A/S Robert Jacobsens vej 70, 1 2300 København S
Københavns Kommune
Danmark

Send til en kollega

0.125