ActionBetween
Mit navn er Anja Gammelgaard Petersen, og det er mig, du kommer til at arbejde sammen med, når du booker ActionBetween til opgaver i din virksomhed.
Mit ønske med ActionBetween er at gøre det nemt for virksomheder at skabe reelle forandringer for medarbejdere samt ledere og dermed opnå mærkbare forandringer på bundlinjen. For mig er det vigtigt at have fokus på mennesker i det jeg laver, da det er dette fokus, der skaber en sund bundlinje på både kort og lang sigt.
Det er centralt for mig at have en åben og ærlig dialog med kunden, så begge parter oplever gensidig tillid. Når vi har indgået et samarbejde, aftaler vi sammen, hvilke opgaver jeg skal løse og i hvilken rækkefølge. Som udgangspunkt arbejder jeg både på jeres lokation og på mit eget kontor, alt efter hvilke opgaver der er tale om. Jeg er dog altid tilgængelig på mail og telefonen.
Jeg er i sin tid uddannet fra Syddansk Universitet, hvor jeg er specialiseret i Organisation, HR og Psykisk Arbejdsmiljø. Jeg har gennem hele mit arbejdsliv, både privat og offentlig, altid arbejdet med at udvikle, styrke og forandre virksomheder med det formål at opnå større trivsel, en sundere arbejdskultur og bedre resultater.
Jeg kan hjælpe din virksomhed indenfor følgende 3 områder:
- Onboarding
- Freelance HR
- Trivsel & Ledelse