- Tag nu for pokker og lav nogle udbudsmaterialer, hvor man ikke kun belønner den laveste pris eller et godt projekt, men også de bløde pakker.
Sådan lyder den kontante opfordring fra Michael S. Larsen, adm. direktør for entreprenørkoncernen CG Jensen og formand for en af arbejdsgrupperne under regeringens klimapartnerskab for bygge- og anlægsse...
Storentreprenør: Klimaregnskab skal med i udbud
Hvis byggeriet skal nå regeringens klimamål, må de offentlige bygherrer fokusere på andet end prisen, fastslår CG Jensens adm. direktør Michael S. Larsen
4
Billeder
Hver gang man sender et projekt i udbud, skal man konkurrere på, hvem der har det bedste klimaregnskab, siger adm. direktør Michael S. Larsen, CG Jensen. (Foto: Ursula Taylor)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement