23948sdkhjf

HedeDanmark retter blikket mod 2020

De kommende år skærper koncernen fokus på innovation, optimering og forbedring af kundeoplevelser. Målet er at runde to mia. kroner i omsætning og nå et resultat før skat på 70 mio. kroner
HedeDanmark har udformet sin strategi frem mod 2020. Her er fokus på tre ting. Det gælder nytænkning, optimering og forbedring af kundeoplevelser.

Det oplyser Lars Petersen, direktør i HedeDanmark, til Licitationen - Byggeriets Dagblad.

- Vi lægger meget vægt på innovation, siger han og henviser såvel til nye løsninger som nye serviceydelser ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.143