23948sdkhjf

Bravida vil løfte serviceforretningen

Flere længerevarende servicekontrakter er en central del af Bravidas målsætning om at nå ti procents årlig vækst og en indtjeningsgrad på syv procent
Serviceaftaler skal udgøre en større del af forretningen i Bravida-koncernen de kommende år.

Det gælder også for det danske selskab Bravida Danmark A/S, der i 2017-regnskabet har 56 procent af omsætningen på 1,9 mia. kroner fra installationsprojekter som eksempelvis tekniske entrepriser på sygehusbyggerierne. De resterende 44 procent kommer fra ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172