Serviceaftaler skal udgøre en større del af forretningen i Bravida-koncernen de kommende år.
Det gælder også for det danske selskab Bravida Danmark A/S, der i 2017-regnskabet har 56 procent af omsætningen på 1,9 mia. kroner fra installationsprojekter som eksempelvis tekniske entrepriser på sygehusbyggerierne. De resterende 44 procent kommer fra ...
Bravida vil løfte serviceforretningen
Flere længerevarende servicekontrakter er en central del af Bravidas målsætning om at nå ti procents årlig vækst og en indtjeningsgrad på syv procent
2
Billeder

Serviceopgaver udgjorde 44 procent af omsætningen på 1,9 mia. kroner i 2017. (Foto: Bravida)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement