Cramo lukker afdeling i København
I stedet samler man aktiviteterne i afdelingen i Glostrup
- Vi har hidtil syntes, at vi havde en god service med afdelingen i København SV, men vi må konstatere, at kunderne hellere vil have den store servicepakke i Glostrup, og det giver vi dem i fremtiden, siger administrerende direktør Lasse Wittrup Ludvigsen, Cramo A/S.
Bedre logistik
Cramo har forbedret virksomhedens transport set-up markant, så både kunderne i København og de kunder, som har benyttet afdelingen i København SV, kommer til at opleve en styrket service, fordi de nu bliver betjent fra hovedafdelingen, hvor endnu mere materiel og knowhow er direkte til rådighed.
- Medarbejderne fra Københavnsafdelingen fortsætter i Cramo, så vi styrker både salgsstyrke og kundeservice, og vi bevarer Københavnsafdelingens kendskab til deres hidtidige kunder. Dermed vil der være både mere knowhow og mere grej lige ved hånden, så vi kan give kunderne en endnu bedre betjening, siger Lasse Wittrup Ludvigsen.
Cramo dækker efter flytningen af København SV hele Danmark fra syv afdelinger, der er strategisk godt placeret på steder, hvor der er vækst og god infrastruktur. Virksomheden flytter løbende meget materiel rundt mellem afdelingerne, så det er tættest muligt på de kunder, der efterspørger det.
Cramo er en del af den internationale Cramo koncern, som er noteret på børsen i Helsinki. Cramo har som vision at være rollemodel på udlejningsmarkedet, og det har blandt andet givet inspiration til et unikt prissystem, så kunderne kan gennemskue prissætningen.
Gennemsigtige priser
Udlejningsfirmaet indførte i 2014 en gennemsigtig prisstruktur, som har medvirket til at sikre mange trofaste kunder.
- Den pris vi opgiver på forhånd, er også den pris vi fakturerer uden en masse ekstra gebyrer, som ellers er kendetegnende for branchen. Det er også et led i at være troværdige og lytte til kunderne, siger Lasse Wittrup Ludvigsen.
Det nye prissystem er blandt en af årsagerne til, at Cramo A/S i 2015 for første gang i mange år fik sorte tal på bundlinjen. Det giver Cramo i Danmark mulighed for i 2017 at komme med flere nye tiltag, hvor kunden bliver sat endnu mere i centrum.
Sigh