23948sdkhjf

Grønt lys til brandstrategi

Københavns Kommune har som den første i Danmark godkendt DBIs brandstrategi for byggeri af p-huse. Mindst 30 procent af facaden skal være åben, så varmen kan slippe ud
Hurtigere, billigere og pænere at se på. Det kan blive fordelene ved en ny type p-hus, som for første gang bliver opført på dansk jord. Der står allerede mere end 500 af slagsen rundt om i Europa. Det skal med andre ord være slut med tunge kolosser af beton.

Det nye p-hus, der bliver opført på Teglholmen i København, baner vej for et koncept med...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125