23948sdkhjf

Fra mediebranche til medarbejderudvikling

Joachim Langagergaard har gennem næsten 20 år arbejdet i avis- og mediebranchen. Og har på den måde været med i hele den digitale omstillingsproces i denne branche.

Joachim Langagergaard har de sidste fire år som bestyrelsesmedlem og partner været knyttet tæt til familiens virksomhed, musskema.dk ApS – en virksomhed, som hans far, Poul Langagergaard, har skabt og bygget op over de sidste syv til otte år.

Virksomheden leverer en førende online IT-løsning til forberedelse, afvikling, evaluering og opfølgning på medarbejderudviklingssamtaler (MUS) og har oplevet en eksplosiv vækst i kundegrundlaget de sidste tre år.

Udviklingsmæssigt har musskema.dk også haft vokseværk, så man i dag også kan anvende systemet til arbejdspladsvurdering (APV), kompetencekortlægning, trivselsundersøgelser, sygefraværsdialog, teamudviklingsdialoger, mv.

Derfor har Joachim Langagergaard valgt at opsige sin stilling som salgs- og marketingdirektør hos Kristeligt Dagblad for at blive ny markedsdirektør og partner i musskema.dk pr. 1. august 2014, så han kan engagere sig 100 procent i at udvikle familievirksomheden.

Joachim Langagergaard er matematisk student fra Fredericia Gymnasium og cand.scient.pol. fra Aarhus Universitet. Han har også læst arbejdspsykologi på Institut for Psykologi, Aarhus Universitet.

Siden har Joachim Langagergaard deltaget i det nordiske ledertræningsprogram "Newspaper Management Programme", hvor han har grundlagt et stort nordisk netværk, og i Berlingske tog han desuden en master i media management.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.115