23948sdkhjf

Modul-direktør rykker selvforståelsen i jagten på større kunder

BM Byggeindustri er godt på vej med at gøre en ny strategi til virkelighed. I processen bliver der rykket ved selvforståelsen i firmaet med rødder i tømrerfaget og solidt placeret i den jyske muld
Med nye strategiske tiltag satser BM Byggeindustri på at flytte firmaet på flere fronter, og i tilgift skal nye og større kunder ind i folden. 

På bagkanten af investeringer i materiel og mennesker kan Tom Mikkelsen, som både er direktør, medejer og anden generation i front for Hobro-firmaet, konstatere, at det ikke er en gratis omgang a...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.974