23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Ny App styrker sammenholdet

Med Skou Gruppen Appen har alle medarbejdere fået en hurtig genvej til alle mulige interne informationer og mulighed for at dele oplevelser fra byggepladserne og dagligdagen. Noget, som de har efterspurgt i en tilfredshedsundersøgelse. 

”Jeg er glad for, at medarbejderne har taget godt imod initiativet. Der er allerede mange, som bruger appens mulighed for at dele oplevelser fra arbejdsdagen med kollegerne, læser med i nyhederne eller bruger de smarte genveje,” siger administrerende direktør Martin Skou Heidemann.

Den nye app er blevet bygget med hensyntagen til de tilbagemeldinger, som medarbejderne selv har givet i en medarbejdertilfredshedsmåling, som Skou Gruppen tidligere har gennemført. Appen skal gøre det nemt at holde sig opdateret, finde vejledninger og manualer, finde sine kolleger – og dele oplevelser fra arbejdsdagen.

Del din Skou-dag

Tømrer Niels Thil Havbo Svendsen, som lige nu arbejder på det nye Uddannelsescenter Bispebjerg, er en af de medarbejdere, der har taget den nye app til sig og bruger den af og til. 

Da byggepladsen ved Bispebjerg Hospital fejrede mortensaften med and og alt, hvad der hører til, delte Niels en serie billeder fra den solide fredagsfrokost på byggepladsen i ”Del din Skou-dag” modulet.

”Jeg synes det er rigtig fint, at vi også har mulighed for at dele sociale ting. At der ikke kun er fokus på det faglige og produktionen,” siger han bl.a.

Fællesskabsfølelse

”Med den nye app er det blevet nemmere at følge med i, hvad kollegerne laver rundt omkring på vores byggepladser. Vi har i forvejen et godt arbejdsmiljø, men appen bygger videre på det og styrker fællesskabet,” siger Ole Scanholm, som er tømrer og formand i Skou Gruppens serviceafdeling.

”Det er nemt at følge med i nyheder fra firmaet og at se, hvem der har fødselsdag eller jubilæum. Jeg tror, den binder os tættere sammen, selvom de fleste af os arbejder ude på forskellige byggepladser,” siger han 

Manualer, bæredygtighed, arbejdsmiljø og genveje

I appen er personalepolitik, manualer og dokumenter altid opdaterede. Appen giver også adgang til information om bæredygtighed, arbejdsmiljø og APV. 

Desuden har appen genvej til timeregistrering og bestilling af arbejdstøj, ligesom den kan bruges til at rapportere nærved-hændelser og anmelde arbejdsulykker.

”Et godt og sikkert arbejdsmiljø er vores højeste prioritet, og det er vigtigt for os, at appen også understøtter disse ting og gør det nemt for medarbejderne at begå sig rigtigt og sikkert,” siger Martin Skou Heidemann.

Skou Gruppen A/S
Kærvej 34
2970 Hørsholm
Hørsholm Kommune
Danmark
CVR nummer: DK26654653

Kontaktperson

Martin Skou Heidemann
Adm. direktør, Partner
+45 28358015 ms@skougruppen.dk

Send til en kollega

0.085